CRESTE VALOAREA COMPANIEI TALE INVESTIND IN ANGAJATII TAI!

''Personalul companiei tale are nevoie de o altfel de abordare si atitudine din partea trainer-ului pentru a le starni si mentine interesul si motivatia necesare pentru a invata, iar echipa noastra detine experienta necesara.''
Marina Luca
Fondator Fluency Time

Savour Your Next Holiday

''Personalul companiei tale are nevoie de o altfel de abordare si atitudine din partea trainer-ului pentru a le starni si mentine interesul si motivatia necesare pentru a invata, iar echipa noastra detine experienta necesara.''
Marina Luca
Fondator Fluency Time

Dezvolatarea comunicarii coerente si fluente in limba engleza in situatii concrete de business precum:

  • intalniri de afaceri,
  • relatii cu clientii,
  • targuri de specialitate, 
  • marketing,
  • vanzari.

Cluburile de conversatie pentru companii vor include:

  • Conversatii pe perechi, de exemplu:
    • un cursant poate intra in rolul reprezentantului companiei si celalalt coleg poate juca rolul unui partener cu care negociati un contract;
    • un cursant poate intra in rolul un client caruia ii oferiti informatii despre un produs/serviciu;
  • Dezbateri interesante pe subiecte de actualitate, de exemplu: justificarea luarii unei anumite decizii in companie;
  • Conversatii pe diverse teme alese anterior intalnirii:
    • pot fi discutii si prezentari de produs/serviciu;
    • primirea si rezolvarea unei plangeri de la un client;
    • discutii cu colaboratori externi, cum ar fi: graphic designer, media manager, avocati
  • Jocuri educationale

Caracteristici

  • Moderatorul va initia activitatile de comunicare si va modera discutia, intervenind pentru a-i ajuta pe cursanti cu expresii utile;
  • De asemenea va prezenta cate un feedback participantilor pentru corectarea greselilor si evaluarea progresului;
  • Pentru ca fluenta in limbia engleze sa fie obtinuta intr-un timp cat mai scurt programa și structura cluburilor de conversatie vor fi 100% personalizate în functie de nivelul cunostinte ale angajatilor si specificul companiei;
  • Trainerul va folosi diverse tehnici care vor ajuta cursantii sa scape de orice teama de a vorbi in limba engleza;
  • Motivatia si increderea cursantilor vor/va creste vazand ca nu sunt singurii care au dificultati cu conversatia in limba engleza si vazand cum fiecare coleg evolueaza;
  • La fiecare sedinta cursantii abordeaza subiecte diferite unde pot sa isi imbogateasca vocabularul cuvinte si expresii noi, utile in situatii reale din activitatile zilnice la job;
  • Fiecare sesiune este unica. Cursantii vor aborda teme suficient de diverse si interesante incat sa uite de emotii si sa invete sa se exprime din ce in ce mai natural si mai fluent.
  • Trainerul va implica cursantii si reprezentantii firmei intr-un brainstorming pentru a alege care sunt cele mai importante subiecte in jurul carora activitatile vor fi construite. Astfel incat sa fie cat mai practice in activitatea de zi cu zi a companiei;
  • In cadrul cluburilor de conversatie trainerii vor include: materiale fizice cu activitati, fisiere audio, link-uri cu diverse video-uri, articole sau carti din specificul companiei pe baza carora activitatile de conversatie vor fi facute.
  • Cluburi de conversatie in limba engleza cu limbaj general;
    • Puteti alege cluburi de la nivel incepator pana la nivel avansat;
    • Vocabularul va contine notiuni din limbajul general combinat cu elemente de baza din limbajul de business.
  • Cluburi de conversatie in limba engleza cu limbaj: business, tehnic, medical, juridic;
    •  Pot fi realizate grupe cu angajati specializati intr-un anumit domeniu. De exemplu: grupa cu angajati care se ocupa doar de vanzari (activitatile vor fi doar din interactiunile de vanzare specifice postului lor)
    • Cursurile cu limbaje specializate sunt sustinute cursantilor care au un nivel mediu de limbaj general, pana la momentul inceperii cursului cu limbaj specializat

In functie de obiectivele cursurilor si de nivelul cursantilor, ei vor fi capabili sa comunice fluent in:

  • Conversatii telefonice/Skype cu clienti sau parteneri;
  • Sa sustina prezentari de produs/serviciu in limba engleza;
  • Sa participe la intalniri de afaceri formale sau semi-formale;
  • Sa dezbata cu privire la campanii de marketing, vanzare sau dezvoltare produs/serviciu.

ETAPELE COLABORĂRII

Etapele de lucru le scriu pe poza

Say Hello to Your New Home

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

$1,300,000

Close Menu